Multi Gaming Clan
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Multi Gaming Clan

Welcome to our forums, Feel free to join us.
 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Bespreking/Vergadering ->( Neon,Stoniee,Spiced,Neoxz,stuFF!)

Go down 
5 posters
AuthorMessage
stuFF

stuFF


Posts : 62
Join date : 2010-11-20
Age : 33
Location : gelderland

Bespreking/Vergadering ->( Neon,Stoniee,Spiced,Neoxz,stuFF!) Empty
PostSubject: Bespreking/Vergadering ->( Neon,Stoniee,Spiced,Neoxz,stuFF!)   Bespreking/Vergadering ->( Neon,Stoniee,Spiced,Neoxz,stuFF!) Icon_minitimeMon Dec 20, 2010 2:11 am

Goedendag allemaal!

We hebben een leuke,gezellige clan opgezet!
en hebben met zijn alllen bepaalde dingen doorgenomen en besproken toen we mGc:: begonnen!
dat ging/gaat goed, toppie(Y)..
Maar nu mGc:: groter wordt bekender wordt door wars etc.
wordt het ff tijd dat we alles weer ff op een rijtje zetten en bepaalde dingen bespreken!
heb met stoniee ookal op ts gesproken ts3 : 80.94.74.137:10019 pass: codftw !!!!
en heb met hem over gehad hoe en wat,,, en is het er idd mee eens.
hoop gaat goed maar nu we groter worden drukker etc. dwalen er wat dingen weg of mensen raken in de war!
om communicatie/misverstanden te vermeiden wil ik graag bij deze MELDEN dat we ff een bespreking moeten plannen...
ik zal wat dingen op een lijst zetten die we zullen doornemen enzow,hier moeten wel alle benoemde personen (topic) aanwezig zijn!
M.V.G. stuFF



*de clanleden kunnen hier hun punten neerleggen wat hun duidelijk willen hebben, voor zichzelf of ieder ander!
Back to top Go down
https://multigamingclan.actieforum.com/
Stoniee

Stoniee


Posts : 90
Join date : 2010-11-13
Age : 31
Location : Amersfoort, Netherlands.

Bespreking/Vergadering ->( Neon,Stoniee,Spiced,Neoxz,stuFF!) Empty
PostSubject: Re: Bespreking/Vergadering ->( Neon,Stoniee,Spiced,Neoxz,stuFF!)   Bespreking/Vergadering ->( Neon,Stoniee,Spiced,Neoxz,stuFF!) Icon_minitimeMon Dec 20, 2010 2:24 am

punt 1::::

Meld het ff aan de mensen die rcon hebben, als het rcon password word gewijzigd.

punt 2::::

hou je aan je eigen taak!
dus neon overleg eerst met spiced en mij als je iemand afwijst, spiced en ik spelen wars met de recruits. wij komen met de rapports bij jou.
vanaf nu moeten die cijfers boven de 7 liggen, ivm volle clan.

daar wil ik het graag nog over hebben.

txnz
Back to top Go down
http://www.c
stuFF

stuFF


Posts : 62
Join date : 2010-11-20
Age : 33
Location : gelderland

Bespreking/Vergadering ->( Neon,Stoniee,Spiced,Neoxz,stuFF!) Empty
PostSubject: Re: Bespreking/Vergadering ->( Neon,Stoniee,Spiced,Neoxz,stuFF!)   Bespreking/Vergadering ->( Neon,Stoniee,Spiced,Neoxz,stuFF!) Icon_minitimeMon Dec 20, 2010 2:31 am

ben ik mee eens zoals ik in andere topic heb vermeld! we raken voll we moeten een lijn gaan trekken!!
en als rct met een goa speelt mag hij wel bepalen of doorga duhhhhh, maar maak op word raport en stuur naar stoniee die verwerkt dat op de site is zijn taak! (zoals overlegt )
Back to top Go down
https://multigamingclan.actieforum.com/
mono

mono


Posts : 72
Join date : 2010-12-08
Age : 29

Bespreking/Vergadering ->( Neon,Stoniee,Spiced,Neoxz,stuFF!) Empty
PostSubject: Re: Bespreking/Vergadering ->( Neon,Stoniee,Spiced,Neoxz,stuFF!)   Bespreking/Vergadering ->( Neon,Stoniee,Spiced,Neoxz,stuFF!) Icon_minitimeMon Dec 20, 2010 3:54 am


punt 1 :Nou, ik vind dat Neon Stonie Spiced Neoxz en stuFF het goed met elkaar moeten overleggen enzo wat er gaat gebeuren..
Vooral om ook een goede sfeer te hebben in de clan.

punt 2: Ik vind ook dat clanleden gewoon wars moeten spelen met elkaar..
Daar bedoel ik mee dat ze niet moeten gaan zeggen, nee ik heb geen zin in war omdat blbalbala... mee doet.
Dit vind ik gewoon dom om te zeggen als je niet wil mee spelen omdat je iemand in de clan niet mag..
Je hebt altijd wel een persoon die je minder aardig vind, maar dat betekent niet dat je dat dan tegen iedereen moet gaan zeggen.
Hoop dat dit puntje een beetje te snappen is..

Greeeetz Mon0!
Back to top Go down
eaGle




Posts : 16
Join date : 2010-12-19

Bespreking/Vergadering ->( Neon,Stoniee,Spiced,Neoxz,stuFF!) Empty
PostSubject: Re: Bespreking/Vergadering ->( Neon,Stoniee,Spiced,Neoxz,stuFF!)   Bespreking/Vergadering ->( Neon,Stoniee,Spiced,Neoxz,stuFF!) Icon_minitimeTue Dec 21, 2010 5:45 am

mono wrote:


Ik vind ook dat clanleden gewoon wars moeten spelen met elkaar..
Daar bedoel ik mee dat ze niet moeten gaan zeggen, nee ik heb geen zin in war omdat blbalbala... mee doet.
Dit vind ik gewoon dom om te zeggen als je niet wil mee spelen omdat je iemand in de clan niet mag..
Je hebt altijd wel een persoon die je minder aardig vind, maar dat betekent niet dat je dat dan tegen iedereen moet gaan zeggen.
Hoop dat dit puntje een beetje te snappen is..

Greeeetz Mon0!


Ben het hier echt mee eens, hoop dat we dit ook echt duidelijk wordt voor iedereen.


grtz eaGle
Back to top Go down
mono

mono


Posts : 72
Join date : 2010-12-08
Age : 29

Bespreking/Vergadering ->( Neon,Stoniee,Spiced,Neoxz,stuFF!) Empty
PostSubject: Re: Bespreking/Vergadering ->( Neon,Stoniee,Spiced,Neoxz,stuFF!)   Bespreking/Vergadering ->( Neon,Stoniee,Spiced,Neoxz,stuFF!) Icon_minitimeTue Dec 21, 2010 8:37 am

k heb wel een goede mening over dingen Wink
maar ik hoop ook dat dit bij iedereen doordringt.
dat iedereen er een beetje aan meewerkt =]

Greetz Mooono.
Back to top Go down
stuFF

stuFF


Posts : 62
Join date : 2010-11-20
Age : 33
Location : gelderland

Bespreking/Vergadering ->( Neon,Stoniee,Spiced,Neoxz,stuFF!) Empty
PostSubject: Re: Bespreking/Vergadering ->( Neon,Stoniee,Spiced,Neoxz,stuFF!)   Bespreking/Vergadering ->( Neon,Stoniee,Spiced,Neoxz,stuFF!) Icon_minitimeWed Dec 22, 2010 2:19 am

mono wrote:
k heb wel een goede mening over dingen Wink
maar ik hoop ook dat dit bij iedereen doordringt.
dat iedereen er een beetje aan meewerkt =]

Greetz Mooono.


okeej het is me wel duidelijk,,, zal het er met neon en de rest overhebben maar de standpunt is duidelijk!!

greetz stuFF
Back to top Go down
https://multigamingclan.actieforum.com/
Bundy

Bundy


Posts : 18
Join date : 2010-12-04
Location : Amersfoort

Bespreking/Vergadering ->( Neon,Stoniee,Spiced,Neoxz,stuFF!) Empty
PostSubject: Re: Bespreking/Vergadering ->( Neon,Stoniee,Spiced,Neoxz,stuFF!)   Bespreking/Vergadering ->( Neon,Stoniee,Spiced,Neoxz,stuFF!) Icon_minitimeSat Jan 01, 2011 8:11 am

ik ben eens met mono
Back to top Go down
Sponsored content





Bespreking/Vergadering ->( Neon,Stoniee,Spiced,Neoxz,stuFF!) Empty
PostSubject: Re: Bespreking/Vergadering ->( Neon,Stoniee,Spiced,Neoxz,stuFF!)   Bespreking/Vergadering ->( Neon,Stoniee,Spiced,Neoxz,stuFF!) Icon_minitime

Back to top Go down
 
Bespreking/Vergadering ->( Neon,Stoniee,Spiced,Neoxz,stuFF!)
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Neon Bday<3
» spiced vakantie bitches
» stuFF sweekends weg!?

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Multi Gaming Clan :: General :: General Discussion-
Jump to: